2008. szeptember 2., kedd

Trehány Feri aka Atkári Farkas

Seven Electric Shock: Bani nu aduc fericire
(A pénz nem boldogít)

Ha már Kolozsvár, akkor nem szabad elfeledkezzünk Atkári Farkasról aka Trehány Feriről, a sokoldalú, színes egyéniségű, ám méltán elfeledett underground költőről és zenészről. Ez a kor még nem érett meg Feri nagyságának befogadására, nem bizony :D

Következzék a forradalmi témájú "A pénz nem boldogít" c. dal videoklippje, ahol a szóbanforgó művészünk a pincében heverészve megtekinti egy túlmozgásos, feltehetően szexuálisan túlfűtött hölgy cickóit:


ha nem indul a nyavalyás google video, akkor kattints ide

Kedvcsinálónak pasztázodjon ide önjellemzése a myspace-ről:


"ars poetica : Elkerultem az iskolat, vagy o kerult el engem /nem tudom/ hogy voltam bortonbe zarva es elmegyogy intezetbe/ azt jol tudom...S hogy soha nincs penzem s az utcan versenyt futok a szellel/ mar megszoktam/loptam , hazudtam es az is lehet , hogy gyilkoltam.....refrain :- azt szeretnem jojjon valami mas/ ebresszunk fel most egy regi szokast/ azt szeretnem jojjon valami mas/ ugykene mar egy kis valtozas,- szeressuk egymast, mondom szeressuk egymast, szeressuk egymast/ minden nap egy mast ..."

Feri megér egy misét, illetve egy hosszabb értekezést, úgyhogy alkalomadtán visszatérünk rá.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

de a pénzhiány határozottan boldogtalanít